piątek, 4 lipca 2014

Prolog

 Mam na imię Violetta i mam siedemnaście lat. Właśnie zaczęły się wakacje. Od roku chodzę do szkoły muzycznej ,,Studio On Beat''. Mam tam wielu przyjaciół i bardzo lubię tam chodzić. Uczymy się tam śpiewu, gry na instrumentach i tańca. Teraz mamy dwumiesięczną przerwę. Cie cieszę się z tego powodu, ponieważ tata nie pozwolił mi jechać  ze studiem na miesięczną wycieczkę do Paryża. W drugim miesiącu wakacji wyjeżdżam z tatą  na dwa tygodnie do Egiptu. Nie chcę tam jechać. Wolałabym wakacje spędzić z przyjaciółkami i prawie całym studiem w Paryżu. Oni wyjeżdżają już za trzy dni. Będę musiała namówić jeszcze tatę, ale pewnie i tak się nie zgodzi.

1 komentarz:

  1. Co się manie zgodzić ;) łaaaadnie proś :*
    Prolog bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że dodasz next :D

    Tymczasem zapraszam Cię do siebie na: so--quietly.blogspot.com
    Zapraszam i proszę- daj next :)

    OdpowiedzUsuń